قوانین و مقررات

قوانین مقرارت فستیوال غذای ایران

متن حاضر قوانین و مقررات استفاده ازسایت فستیوال غذای ایران است . لطفا این قوانین را برای جلوگیری از سوء تفاهم های آتی مطالعه و بخاطر داشته باشید .

توافق قوانین و مقررات :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فستیوال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق کاربر است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبطه است.

ثبت نام :

  • ثبت نام : برای شرکت در فستیوال غذای ایران شما می باید در سایت ثبت نام نمایید . شما باید اطلاعات خواسته شده را صحیح و بر مبنای واقعیت ثبت نموده و تغییرات آن را به محض وقوع درج کنید .فستیوال اطلاعات وارد شده توسط شما را صحیح پنداشته لیکن نسبت به راستی آزمایی آنها اقدام خواهد نمود . در صورت عدم صحت اطلاعات ، فستیوال میتواند نسبت به انسداد حساب و بهره برداری کاربر را از امکانات و جوایز منتفی نماید .

هر شخص تنها حق استفاده از یک حساب کابری را دارد . کاربران نمی توانند بطور مشترک صاحب یک حساب کابری باشند . در صورتی که تشخیص دهیم که شما از بیش از یک حساب کابری استفاده می نمایید یا حساب کاربری مشترک با دیگری دارید ، میتوانیم دسترسی شما بحساب کاربری را قطع و کاربر را از بهره مندی از امکانات و جوایز و شرکت در مسابقه منع نماییم.

اهم موارد نقض قواین به شرح ذیل است

3-1-1- استفاده از نام افراد دیگر برای حساب کاربری به شکلی که جعل هویت آن شخص باشد .

3-1-2- سوء استفاده از حساب کابری به شکلی که نقض حقوق اشخاص دیگر باشد .

قوانین پرداخت:

در صورت راه یافتن به مرحله دوم و حضوری فستیوال، از طرف دبیرخانه با شما تماس گرفته خواهد شد و توضیحات لازم برای پرداخت هزینه به شما داده خواهد شد.

چنانچه یک هفته بعد از تایید نهایی و پذیرفته شدن شما ، به هر دلیلی درخواست انصراف از شرکت در فستیوال را داشتید، هزینه ثبت نام به شماره حساب  شما عودت خواهد شد در غیر این صورت، هزینه برگشت داده نخواهد شد.

امکان لغو شرکت در فستیوال فقط یک هفته بعد از ثبت نام وجود دارد .

در صورت هرگونه اشکال در سیستم پرداخت آنلاین با ؟

       تعاریف

  • کاربر یا شرکت کننده به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، آمادگی خود را برای شرکت در فستیوال غذای ایران اعلام می دارد.
  • محتوا : برای نیازهای این قانون واژه ی محتوا شامل داده ها ، متون ، اطلاعات ، تصاویر، دیدگاه ها ( کامنت) و سایر محتوای کاربری می باشد .
  • محتوای کاربر : مسئولیت تمامی محتوایی که توسط کاربر آپلود شده ، به طور خاص متوجه کاربر است .
  • رزومه و رسپی ارسالی شما در کمیته داوری اولیه، بررسی میگردد، در صورتیکه رای داوری اولیه مورد تایید داوران بود شما به مرحله بعدی راه یافته اید.